2014. május 6., kedd

Gerilla Jóga a Városligetért


VÁLTOZÁS!!! AZ ESEMÉNYT ÁTRAKTUK JÚNIUS 7-re!


Találkozunk a Kertem fesztivál és a 56-os szobor közötti réten. Ez egy félkör alakú rét, virágokkal, padokkal.

Oktatók, de még nem teljes a létszám:)

Erdő-Bálint Zsuzsi: BodyART
Németh Gergő: Ashtanga
Kormos Évi: Kundalini 
Toldi Csaba: Ashtanga ( teljes 1. sorozat, azoknak akik már ashtangáztak)
Dömötör Viktória: SriSri Jóga, Élet Művészete Alapítvány
Kocsis Dézi: Vinyasza flow
Surga Melinda: Kontakt jóga

részvételi szabályok: http://gerillajoga.blogspot.hu/p/reszveteli-szabalyok.html


Kedves Gerilla Jógások!

Nem szeretnék politizálni és minden politikai hozzászólást törölni fogok. Szeretem a Városligetet, ezt a talpalatnyi kis zöldet a belvárosban. Szeretem a mókusokat, madarakat, hangyákat kicsi és nagy állatokat, akik benne élnek. Szeretek éjszaka kisétálni és kifújni magamból a nap történéseit. Szeretek jógázni és heverészni a Liget füvén.

Nem a múzeumok ellen vagyok, a MINÉL TÖBB ZÖLD TERÜLET megmaradása mellett. Amikor kicsit is kisüt a nap, szinte nincs egy talpalatnyi hely sem a Ligetben. Kicsik és nagyok heverésznek, sütkéreznek a padokon, pokrócokon. ...hát ezért hívlak jógázni május 17-én, hogy még inkább látható legyen, hogy az embereknek szükségük van minden talpalatnyi földre, amit nem beton fed.





KÉREK MINDEN OLYAN STÚDIÓT ÉS JÓGAOKTATÓT, AKI szeretne csatlakozni és órát tartani egy nagy közösségi jógázás érdekében a VÁROSLIGETBEN, írjon!


A cikk, amire keltem: http://index.hu/belfold/budapest/2014/04/10/a_kormany_dontott_a_varosliget_atepiteserol/
BEJEGYZÉSEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése