2014. július 10., csütörtök

Ingyenes Gerilla Jóga - Városligetben 2014.07.27.



2014. július 27-én 18.30-kor
TALÁLKOZUNK: Városligetben az 56-os Emlékműnél
Az órák közül választanod kell, mert egyszerre történnek.


(oktatók feltöltés alatt)
Oktató: Mukesh Kothari
irányzat: BinduSar Yoga

oktató: Gauranga Das
irányzat: Ashtanga- Atma Center

részvételi szabályok: http://gerillajoga.blogspot.hu/p/reszveteli-szabalyok.html



********Mukesh Kothari -
DIPLOMÁS JÓGAMESTER - Rishikeshben ’a Jóga világ fővárosában’ született, amely egy kis városka a Himalája hegységben. A Hatah jóga, és a Ashtanga Viniyasa különböző formáit tanítja.
Óráin az Asanák, Pranayamák, Mudrák és Bandhák dinamikus gyakorlásának lehetünk tanúi - átitatva a mély tudáson alapuló Ashtanga jógával. Ez a tudás a filozófia, a pszichológia és misztika formájában jelenik meg, amely mögött ősrégi gyakorlat áll.
http://bindusaryoga.hu/home/mukesh_kothari

******Gauranga Das:
2007-ben elkezdtem oktatni mindazt, amit mestereimtől kaptam, és ami az évek tapasztalatai során kikristályosodott bennem. Először Agni-jóga órákat tartottam az Atma Centerben, melynek egyben alapítója is vagyok, majd elkezdtem a Hot Ashtanga oktatását, ami gyakorlásom lényegi részét is képezi. Elméleti tudásomat és gyakorlati tapasztalataimat mindenkivel szívesen megosztom az órákon, workshopokon, elvonulásokon, és a hotashtanga.com jógablogban. Hiszem, hogy a jóga rendszeres gyakorlása nem csak az egyén életében hozhat gyököeres változást, de az egész emberiség fejlődési iránya is alapjaiban változhat meg, ha minél többen megtapasztalják a jóga egészségre gyakorolt hatását és személyiségformáló erejét. Életemet annak szenteltem, hogy minél több emberhez eljuttassam ezt a felbecsülhetetlen értékű kincset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése